emiliahaglund

Alla inlägg under oktober 2014

Av Emilia haglund - 30 oktober 2014 16:46

Jag vet jag vet det har varit dålig uppdatering idag igen! Men jag har en ursäkt, jag har möblerat om i mitt rum. Så det har jag fixat med sen jag vaknade till typ klockan halv fyra. Så nu är jag rätt trött! Men jag och mamma kom nyss hem från Ica, vi cyklade dit och köpte lite grejer till middagen, det blir taco paj. Det var jätte längesen jag åt det så det kommer bli super gott! Jag och mamma ska laga det sen så det kommer nog en bild på resultatet ;)
Hejdå <3
Emilia

Av Emilia haglund - 30 oktober 2014 08:53

Nu sitter jag här och äter frukost. Jag hade glömt dra bak min klocka som jag har på mitt rum, så jag trodde klockan var halv tio när jag vaknade men den var ju bara halv nio!
Men som ni kanske vet skrev Julia ett inlägg på min blogg om sommartid, men jag hade faktist rätt. Tror jag? :D
Fast nu ska jag fortsätta äta
Tack o hej leverpastej ;)
Emilia

Av Emilia haglund - 29 oktober 2014 21:51

Jag har just nu typ skrämt upp mig själv till max! Kollade på Samir Kissie och Anna Book som är i ett spökhus just nu, det är live kolla på aftonbladet om ni vill bli skit rädda! Det håller på till klockan sju på morgonen. Men är ni lätt skrämda som jag så KOLLA INTE! Men hejdå, puss.
Emilia

Av Emilia haglund - 29 oktober 2014 16:33

Jag har helt glömt bort att blogga idag, förlåt. Men vi har kommit hem från Varberg nyss, jag ville stanna längre men det gick tyvärr inte:( jag måste packa upp men det orkar jag inte. Så det får jag göra imon. För jag ska åka och kolla på Julias innebandy träning sen som börjar klockan halv åtta.men nu ska jag fika, så vi hörs hejdå.
Emilia

Av Emilia haglund - 28 oktober 2014 13:11

Nu ska vi till Ullared! JIPPI men det kanske kommer upp bilder på vad jag köper sen:) hare gött så hörs vi
Emilia

Av Emilia haglund - 28 oktober 2014 09:16

Jag vet att bloggen inte blir så jätte uppdaterad, förlåt! Men jag glömmer lite då och då. Jag ska försök bättra mig lite. Fast nu ska vi äta frukost så jag bloggar senare. Hejdå
Emilia

Av Emilia haglund - 27 oktober 2014 18:47

Hej nu ska jag spela kort, vi ska spela ett apel som heter 31. Det är jätte kul! Och så har jag köpt två klubbor en i smaken vattenmelon och en i tropisk, mums.

Av Emilia haglund - 27 oktober 2014 11:32

Ny sitter vi på espresso house och fikar ! Jätte gott jag tog en espresso choklad. Men nu ska jag fortsätta äta :) hejdå
Emili

Presentation


Hej jag heter Emilia och är en fotbollsspelande ridtjej. Min blogg handlar om min vardag. Hoppas du gillar den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards