emiliahaglund

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Tv

Av Emilia haglund - 30 oktober 2014 21:03

Nu sitter jag här och kollar på tv. Naglarna blev faktiskt bra! Jag äter godis också fast det bara är torsdag;) men man får faktist lyxa till det på höstlovet! Nu måste jag kolla. Hejdå<3
Emilia

Av Emilia haglund - 30 oktober 2014 20:52

Hej vi åt taco pajen för en stunds sedan. Den blev riktigt god! Och så har jag duschat också. Men nu sitter jag här och får målat mina naglar av Julia. Så hon fick bestämma själv hur det ska se ut. Men snart vid nio så är det favvo programmet hela Sverige bakar, final till och med ;) Julia ska måla höger handen nu så jag bloggar mer sen. Vi hörs:*
Emilia

Av Emilia haglund - 30 oktober 2014 16:46

Jag vet jag vet det har varit dålig uppdatering idag igen! Men jag har en ursäkt, jag har möblerat om i mitt rum. Så det har jag fixat med sen jag vaknade till typ klockan halv fyra. Så nu är jag rätt trött! Men jag och mamma kom nyss hem från Ica, vi cyklade dit och köpte lite grejer till middagen, det blir taco paj. Det var jätte längesen jag åt det så det kommer bli super gott! Jag och mamma ska laga det sen så det kommer nog en bild på resultatet ;)
Hejdå <3
Emilia

Av Emilia haglund - 30 oktober 2014 08:53

Nu sitter jag här och äter frukost. Jag hade glömt dra bak min klocka som jag har på mitt rum, så jag trodde klockan var halv tio när jag vaknade men den var ju bara halv nio!
Men som ni kanske vet skrev Julia ett inlägg på min blogg om sommartid, men jag hade faktist rätt. Tror jag? :D
Fast nu ska jag fortsätta äta
Tack o hej leverpastej ;)
Emilia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Emilia och är en fotbollsspelande ridtjej. Min blogg handlar om min vardag. Hoppas du gillar den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards