emiliahaglund

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2014

Dålig uppdatering

Av Emilia haglund - 30 oktober 2014 16:46

Jag vet jag vet det har varit dålig uppdatering idag igen! Men jag har en ursäkt, jag har möblerat om i mitt rum. Så det har jag fixat med sen jag vaknade till typ klockan halv fyra. Så nu är jag rätt trött! Men jag och mamma kom nyss hem från Ica, vi cyklade dit och köpte lite grejer till middagen, det blir taco paj. Det var jätte längesen jag åt det så det kommer bli super gott! Jag och mamma ska laga det sen så det kommer nog en bild på resultatet ;)
Hejdå <3
Emilia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia haglund - 30 november 2014 20:40


hej det var längesen jag bloggade nu men jag var tvungen st ha en paus färder har varit ganska mycket i skolan och så. Men nu hade jag tänkt börja igen så jag kommer nog blogga iallafall 2 inlägg om dagen så hoppas jag har några läsare kvar nu;) Vi h...

Av Emilia haglund - 12 november 2014 21:38


jag kommer fortsätta blogga men jag pausar i morgon också så jag bloggar på fredag så vi hörs då! Förlåt men jag har varit så himla trött denna veckan. Men hejdå:* ...

Av Emilia haglund - 12 november 2014 07:05

Godmorgon nu sitter jag och äter frukost. Idag är det simtest i skolan så vi kommer åka till Gnosjö nu på förmiddagen. Men asså jag vet inte om jag ska fortsätta blogga så ni får kommentera vad ni tycker. ...

Av Emilia haglund - 10 november 2014 22:15


hej nu ska jag nog sova snart för jag var ju jätte trött idag. Plus att Julia fyller år i morgon så då måste vi gå upp tidigt och fira henne. Innan jag sover ska jag bara bestämma kläder tills i i morgon för det tar för långt tid på morgonen. Så det ...

Av Emilia haglund - 10 november 2014 17:28


hej nu så har jag börjat använda grejen jag fått, vill ni veta vad det är kolla på bilden så tror jag ni ser ;) är super nöjd! Men jag heter emilia_haglund på instagram om jag inte har sagt det. Så följ gärna. På fredag är det disco och jag är taggad...

Presentation


Hej jag heter Emilia och är en fotbollsspelande ridtjej. Min blogg handlar om min vardag. Hoppas du gillar den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards