emiliahaglund

Alla inlägg under oktober 2014

Av Emilia haglund - 31 oktober 2014 19:21

Två bilder kom inte upp så här kommer de |
V

Av Emilia haglund - 31 oktober 2014 19:20

Allt jag har köpt |
V
Påslakan & örngott 250kr
Sovkudde 100kr
Lampa 160kr
Kinderägg 23kr

Sen

Av Emilia haglund - 31 oktober 2014 18:42

Hej på er! Nu ligger jag i sängen och myser. Det kommer bilder sen på vad jag köpte det lovar jag! Men det blev ingen bild i förra inlägget på maten jag tog så det kommer i detta inlägg. Hejdå
Emilia

Av Emilia haglund - 31 oktober 2014 14:21

Hej nu sitter jag i bilen och pappa tvättar den på en biltvätt. Vi har ätit, det blev söderport, det är en resturang med massa mat som man hämtar själv. Om ni fattar ;) jag har köpt några saker som ni få se när jag kommer hem så håll utkik efter det! Jag ska fråga pappa sen när han är klar om vi kan åka till McDonalds sen och äta glass :) så vi får se om det går att övertala han. Hejdå :*
Emilia

[Bild]

[Bild]

Av Emilia haglund - 31 oktober 2014 12:29

Hejsan nu åker vi till Värnamo. Vi kommer shoppa och äta lite. Så vi får se om jag köper något för då lovar jag att lägg ut bild! Bloggar mer sen.
Emilia

Av Emilia haglund - 31 oktober 2014 08:24

God morgon son ni nog vet så möblerade ju jag om igår och ni anar inte hur svårt det var att somna. Det kändes super konstigt! Men man vänjer sig nog. Idag händer det nog inte så mycket. Men jag Julia och pappa ska kanske hitta på något sen, åka till Värnamo eller något sånt.fast nu ska jag äta. Hejdå :*
Emilia

Tv

Av Emilia haglund - 30 oktober 2014 21:03

Nu sitter jag här och kollar på tv. Naglarna blev faktiskt bra! Jag äter godis också fast det bara är torsdag;) men man får faktist lyxa till det på höstlovet! Nu måste jag kolla. Hejdå<3
Emilia

Av Emilia haglund - 30 oktober 2014 20:52

Hej vi åt taco pajen för en stunds sedan. Den blev riktigt god! Och så har jag duschat också. Men nu sitter jag här och får målat mina naglar av Julia. Så hon fick bestämma själv hur det ska se ut. Men snart vid nio så är det favvo programmet hela Sverige bakar, final till och med ;) Julia ska måla höger handen nu så jag bloggar mer sen. Vi hörs:*
Emilia

Presentation


Hej jag heter Emilia och är en fotbollsspelande ridtjej. Min blogg handlar om min vardag. Hoppas du gillar den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards