emiliahaglund

Alla inlägg under november 2014

Av Emilia haglund - 2 november 2014 14:59

Tjo brä. Nu är jag med Ida, vi kollar på datorn o lite så. Vi bara slappar för vi har inte träffats under lovet <3 jag och Ida bor jätte nära varann. Vi cyklar till varandra på typ 1 minut 2 minuter max! Vet ni! jag kom på att skolan börjar imon, På riktigt jag orkar inte!? Aja vi hörs.
Emilia

Av Emilia haglund - 2 november 2014 09:39

Hej nu ska vi strax åka till Gnosjö, fast först ska Liam ut. Men det fixar pappa. Nu sitter jag här och bara väntar. Jag ska försöka ta bilder till en header i eftermiddag! Sen redigera den och lite sånt men jag lovar inget. Nu kommer jag inte på något mer. Så vi hörs senare. Hejdå :*
Emilia

Tv

Av Emilia haglund - 1 november 2014 20:17

Tjo nu sitter jag och kollar på så mycket bättre. Jätte kul! Äter kinderägg också. Bästa chokladen. Fast nu ska jag kolla på Ola som ska sjunga ;)
Hejdå
Emilia

Av Emilia haglund - 1 november 2014 19:35

Hej på er vi åt julmat nyss och det är ju bara för gott! Julskinka var så länge sen man åt nu känner jag. Så imon kommer jag absolut äta rester! På tal om i morgon. Julia ska spela innebandy match imon i Gnosjö så jag ska nog åka och titta o hålla tummara. ;) vi hörs hejdå <3 ps. Jag åt inte Janssons frestelse mamma gjorde potatisgratäng till mig och Julia :D
Emilia

Gym

Av Emilia haglund - 1 november 2014 13:12

Hej nu aka jag mamma pappa och Julia gå bort till det nya gymmet som vi har fått i vårt lilla samhälle. Äntligen! Fast vi ska inte gymma utan bara kolla på det. Så hoppas att det är fint nu.

[Bild]

Av Emilia haglund - 1 november 2014 11:45

Hej nu har jag kommit hem från stallet. Jag vaknade klockan nio åt frukost sen tog jag på mig ridkläder och åkte vid halv tio till stallet. Jag red Alva idag hon var jätte snäll bara lite trött. Allt gick ju bra men galoppen den gick över förväntan! Hon brukar vara så svår att galoppera med men hon var jätte duktig i fattningarna! Men nu måste jag duscha så vi hörs. Hejdå
Emilia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Emilia och är en fotbollsspelande ridtjej. Min blogg handlar om min vardag. Hoppas du gillar den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards