emiliahaglund

Alla inlägg under november 2014

Av Emilia haglund - 9 november 2014 10:09

Hej som ni säkert vet är det ju farsdag idag. Jag, Julia, Liam och mamma gav pappa en morgonrock. För det han gått och tjatat om att han vill ha! Så han blev faktist jätte glad. Man behöver inte köpa något till sin pappa du kan exempel göra ett hemmagjort kort och skriva något. Sen kan du ju köpa hans favorit godis. Jag lovar att han kommer bli glad!
Men idag så kanske mamma ska hämta ut ett paket som har kommit till mig. Ifall det nu är öppet. Men ni får se var det är sen om hon hämtar det idag kan bli så att hon hämtar det i morgon. Men jag längtar!
Vi hörs sen:* hejdå
Emilia

Tv

Av Emilia haglund - 8 november 2014 21:57

Go kväll i stugan! Nu ligger jag och kollar på tv. Förlåt för att jag inte har bloggat, men jag har inte haft någon anslutning över huvudtaget under hela dagen.
Men jag och Julia tog ju bussen ner till Värnamo vid halv tolv, sen kom vår kusins sambo och hämtade oss vid stationen. Körde hem oss till dom och där så lekte vi med mitt kusinbarn. Han är så söt! Efter det åkte vi till mina andra kusiner och vi gick till rusta och köpte sånna där rör grejer som man knäcker så lyser dom eller hur man ska förklara ;) Sen gjorde vi massa mer grejer och vid klockan fem så kom mamma och pappa, så beställde vi Kina mat och åt allihop. Efter det åkte vi hem och nu sitter jag här. Vi hörs i morgon. Hejdå
Emilia

Av Emilia haglund - 8 november 2014 09:35

Godmorgon! Nu ligger jag i soffan och slappar. Gästerna åkte hem ganska sent igår så nu är jag jätte trött. Nu Jag kollar lite youtube och sånt och spelar lite cash king ;). Jag har ätit frukost också, jag åt macka och oboy. Lyxigt va? Ne skoja as tråkig frukost egentligen!
Sen vid halv tolv tro jag? A men då ska jag och Julia ta bussen till Värnamo. Där bor ju mina kusiner så vi ska nog va med dom idag och lite sånt. Vi hörs! Hejdå<3
Emilia

Av Emilia haglund - 7 november 2014 17:52

Hej jag har nyss kommit hem från stallet och duschat, jag red Farida idag också. Allt gick jätte bra för både mig och Wilma. Hon red Nala, Nala slängde av den tjejen som red på Nala i gruppen innan. Fast nu ska vi har gäster vid klockan 6 för Julia fyller år nästa vecka. Så kusinerna kommer. Å typ alla i pappas släkt. Men nu måste jag göra mig iordning, så Hejdå<3
Emilia

Av Emilia haglund - 7 november 2014 07:12

Hej på er! Nu sitter jag och äter frukost. Jag verkligen älskar frukost! Äter bara två mackor och ett glas juice men endå jätte gott?. Men nog av frukost, idag är det nog en ganska vanlig dag i skolan. Fast jag och Stina kanske skulle ha vår egna idrottslektion för klassen. Alla i klassen ska få ha det men idag tror jag min lärare sa att det var vår tur.

Ni vet ju säkert att jag har lovat en header. Men jag vet inte om jag ska vänta lite på snön eller om jag ska ta en bild typ i morgon? Lämna gärna en kommentar med vad ni tycker.
Vi hörs sen:* hejdå
Emilia

Av Emilia haglund - 6 november 2014 15:36

Hej nu är jag med Wilma hon visar sina skills på gitarr. Vi ska spela wii sen och vid typ halv sex ska vi steka korv ;) och vid halv sju skjutsar jag Wilma på cyklen fram till uv. Det var pengarna på bordet på uv så hoppas det blir kul! Fast nu tycker Wilma att vi ska spela så vi hörs. Hejdå
Emilia

Av Emilia haglund - 6 november 2014 07:34

Godmorgon idag var jag jätte trött när jag vaknade men med lite vatten i ansiktet piggade jag till;) dagens outfit

T-shirt: H&m
Kofta: Lindex
Jeans: Lindex

Av Emilia haglund - 5 november 2014 15:44

Hej jag är med Tanja. Vi har testat att göra bananpannkakor. Det blev faktist ganska gott, men det enda var att vi inte visste vad vi skulle ha på för vi gillar inte sirap. Så vi tog banan. Nu sitter vi här och pratar. Vi pratar lite om lucia som vi ska gå på skolan och några privata saker;) fast nu ska vi kolla ph så vi hörs! Hejdå :*
Emilia

Presentation


Hej jag heter Emilia och är en fotbollsspelande ridtjej. Min blogg handlar om min vardag. Hoppas du gillar den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards